Logo AITB



Hai exactamente dous anos, en febreiro de 2011,unha serie de especialistas no sector do Termalismo e o Turismo de Saúde de distintos puntos de España, Portugal e Iberoamérica, acordaron sumar experiencias e inquedanzas comúns para constituir a Asociación Iberoamericana de Termalismo e Bienestar, unha iniciativa nada ao abeiro de Tribuna Termal, única publicación periódica especializada en Turismo de Saúde e Benestar da Península Ibérica.

Nun sector emerxente e aínda en proceso de definición a moitos niveis como é o termal, a AITB nace co obxetivo craro de unir as sinerxias precisas entre profesionais e interesados neste eido, procurando aportar novas perspectivas para o desenvolvemento óptimo e sostible do Turismo de Saúde e Benestar baseado na auga, extensivo aos balnearios, centros de talasoterapia, spas, villas termales, baños termales al aire libre y centros termolúdicos, y contribuir de manera eficaz a su fortalecimiento y divulgación.

Ao longo destes dous anos de estos dos años desde la AITB se ha trabajado en la armonización de la oferta, abordando la tarea de definir estándares de calidad en base a unos criterios claros e inequívocos en cuanto a la procedencia de las aguas y la filosofía de salud y/o bienestar practicada en cada establecimiento. Una tarea acometida desde el convencimiento de que el sector necesita un foro de diálogo que permita compartir e intercambiar ideas y experiencias en todos los sectores relacionados con el Turismo de Salud y Bienestar, entre los países de la Península Ibérica e Iberoamérica; un rol que la AITB ha asumido a través de diversas iniciativas, tales como:

  • A posta en marcha de actividades divulgativas e cursos de formación.

  • A consecución de alianzas e colaboracións tanto coas administracións públicas como con universidades, escolas, asociacións, fundacións, etc.

  • A realización e patrocinio de estudos e investigacións de temas relacionados

  • A elaboración de publicacións divulgativas.

  • A convocatoria de premios e recoñecementos.

Últimas iniciativasLa AITB en FITUR

Nos últimos meses desde la AITB, con el apoyo del Observatorio Nacional del Termalismo, se trabaja en la puesta en marcha de una plataforma para la promoción del Turismo de Salud y Bienestar en el exterior bajo la marca común SpaSpainWellness; una marca que represente al conjunto de los establecimientos asociados y cuyo enfoque prioritario será el de proporcionar una oferta basada en la salud, el bienestar y la calidad de vida.

A adhesión está aberta a Balnearios, Centros de Talasoterapia, Spas, Centros Termolúdicos, Baños Termais ao aire libre, Vilas Termales e Clínicas e Centros Médicos, sempre que a sua filosofía total ou parcialmente esté enfocada ao turismo de saúde e benestar (turismo médico no caso das Clínicas e Centros Médicos). Trátase pois de empresas ou entidades que teñan como principal obxectivo a oferta de saúde e benestar no seu máis amplo termo e cumplan cos requisitos comúns e específicos marcados en cada caso, segundo o Manual de Óptimos da AITB polo que se rexirá a Plataforma.

A Plataforma mantivo unha xuntanza de traballo o pasado 30 de xaneiro no marco de FITUR 2013, á que se sumaron representantes de asociacións, clubes de producto i establecementos de todo o panorama nacional interesados na iniciativa. A cidade de Ourense, a través do Concello, ten previsto nos vindeiros meses sumar a súa adhesión, contribuíndo así ao seu posicionamiento estratéxico como Capital Termal española.