slider imageslider imageslider imageslider image

Ourense promociónase en FITUR 2013

Ourense trasladouse un ano máis a Madrid para participar nunha nova edición da Feira de Turismo Internacional FITUR 2013, unha das máis importantes da Península. A cidade estivo promocionándose como gran capital termal española desde o stand conxunto de Turgalicia, facendo gala dos seus recursos termais pero, tamén, de toda a oferta complementaria que a cidade ofrece: gastronomía, comercio e patrimonio artístico e natural.

Dúas citas marcaron o paso de Ourense este ano por FITUR. En primeiro lugar, a celebración da segunda ronda do Foro de Inversores “Ourense Capital Termal” , unha iniciativa promovida desde o Concello que persigue a promoción internacional de Ourense entre profesionais, espertando o interese da industria á hora de investir en novos proxectos na cidade. O Foro trasladouse a Madrid aproveitando a celebración da feira, onde se programaron diferentes actividades en paralelo á sesión especial celebrada nas instalacións do Hotel Preciados. Representantes da cidade mantiveron diversos encontros bilaterais con inversores e, ademáis, tivo lugar a presentación oficial do Foro ante medios especializados, un evento onde se proxectou o vídeo: “Ourense, Proxecto de Futuro”. Durante a presentación, o alcalde da cidade, Agustín Fernández, suliñou a necesidade de consolidar a “marca Ourense” como referente dun modelo de termalismo ao aire libre, “case único no seu estilo”, y mostró su disposición a conocer las impresiones de profesionales y empresarios del sector “para juntos enfrentarnos a ese reto común que es desarrollar el potencial de nuestra ciudad”.

As novas tecnoloxías tamén acadaron protagonismo. Ourense participou no espacio FITUR “KNOW -HOW & EXPORT” para presentar precisamente este novo website orientado ao turismo termal dentro e fora de España; unha plataforma “colaborativa e colaboracional” donde la información promocional de la ciudad convive con un espacio para profesionales que actúe como punto de encuentro y debate sobre la industria termal. Durante la presentación, el concejal de Termalismo, Jose Ángel Vázquez Barquero hacía hincapié en presentar la plataforma “como un espacio abierto a empresas del sector y demás agentes, donde puedan promocionarse pero, sobre todo, interactuar entre ellos”.